Основні поняття специфікації велосипеда

Основні поняття специфікації велосипеда

Втулка

Складовий елемент велосипедного колеса, завдяки якій воно крутиться. До втулці ззаду монтується касета, яка за допомогою ланцюга реалізує привід коліс. Ексцентрикова стяжка виконує роль кріплень і фіксує втулки на двох вилках (ззаду і спереду).

Виніс руля

Головне завдання - приєднати раму велосипеда з кермом. З'єднання може бути без різьбове або цангові. Без різьбові вважаються більш популярними, хоча це унеможливлює регулювання керма по висоті. Це з'єднання дозволяє регулювати тільки кут підйому керма.

Гріпси

Накладки з гуми, розташовані на кермі в місці, де кермо велосипеда стикаються з руками, запобігають ковзанню долонь.

Задній амортизатор

Задній амортизатор перебувати між двома трикутниками рами - переднім і заднім. Існують повітряні і пружинно-масляні. Якому віддати перевагу залежить від видів їзди, які вважають за краще велосипедисти.

Каретка

Головне завдання - фіксувати систему шатунів. Каретки розташовані на рамах велосипедів.

Касета

Являє собою систему семи-дев'яти зірок різних діаметрів, яка знаходиться на втулці заднього колеса. Касету використовують для перемикання швидкостей на велосипеді. Це процедура, що дозволяє зменшити навантаження на велосипед в процесі їзди, за рахунок переходу ланцюга на зірки різних розмірів.

Манетка

Пристрій для перемикання швидкості, розташовується на кермі. Нинішні велосипеди можуть бути забезпечені важелями або поворотними манеткамі, або єдиними блоками з ручками для гальмування.

Обід

Це каркас велосипедних коліс, на них надягають покришки, які мають свої характеристики і розмір. В основному їх виготовляють з алюмінієвого сплаву, що дозволяє отримати оптимальне співвідношення вага-міцність. За допомогою спиць втулки з'єднуються з ободом.

Перемикач швидкості

Пристрій, що здійснює перекидання ланцюгів зі зірок різного діаметру, для підвищення швидкості або якості педалювання. Перемикачі швидкостей можуть бути, як передні, так і задні.

Педалі

Ноги велосипедиста знаходяться на педалях, тиск на які призводить до обертання спочатку систем передніх зірок, а потім і коліс. Нині, великий попит мають такі типи педалей:

АТБ - стандартні велосипеди;

ВМХ - трюкові байки;

Контактні - дозволяють фіксувати ноги, шляхом пристібання.

Система передніх зірок

Система передніх зірок складається з 3 зірок різних розмірів, які фіксуються і приводяться в рух за допомогою шатунів. Призначена для того, щоб трансформувати силу тиску ноги на педаль в енергію руху. За допомогою переміщення ланцюгів з однією зіркою на іншу можна досягти зниження навантаження на велосипеди в процесі їзди перетнутими місцевостям. Систему передніх зірок велосипедисти називають просто - система.

Підсідельний штир

Призначений для фіксації сідла на велосипедних рамах. Від виду рами можуть відзначитися підсідельні штирі по товщині і вазі. Замок кріплення - універсальний.

Покришки

Головним завданням покришок є захист гумової камери від проколу або інших пошкоджень. Якість покришок впливає на комфорт і безпеку їзди. Випускаються різні діаметри, під кожен розмір ободів. Також можуть бути різної ваги, ширини і візерунків протектора - під кожне стан дороги і режим руху.

Рама

Найважливіший компонент будь-якого велосипеда, який характеризує його призначення і клас. Рами кваліфікують так само, як і велосипеди, тобто бувають гірські, двухподвесние і т.п.

Рульова колонка

Це основний елемент, який бере участь в управлінні байком. Він включає в себе підшипниковий механізм. Може бути двох типів: безрезьбової і різьбовій. Рульова колонка з'єднує раму і вилку велосипеда.

Кермо

З його допомогою задають напрямок руху велосипеда. Разнавідность керма залежить від характеру їзди, він може бути підйомним або не підйомною. На ньому знаходяться ручки для гальмування, манетки і інші елементи.

Сідло

Саме на ній велосипедист розташовується в ході їзди. Випускаються різних ступенів м'якості, матеріалів оббивки, розмірів. Фіксується до рами підсідельним штирем.

Спиці

Спиці пов'язують між собою втулку колеса і його обід. В середньому колесо має в наявності від 24 до 48 спиць. Їх число залежить від характеристик коліс і типів велосипедів. Чим менше навантаження буде на обід, тим спиць буде менше, і навпаки.

Гальма гідравлічні

Цей вид гальм вважається одним з найнадійніших і стійких до негативних зовнішніх умов, наприклад, на снігу, дощ, пил. Ці гальма замість тросів застосовують гідравлічні лінії, які дають можливість різкого гальмування в екстрених ситуаціях під час руху. Кращим варіантом для даунхілу, тріалу та Фрірайда є гідравлічні гальма. Більш часто їх починають використовувати на велосипедах призначених для крос-кантрі та слалому.

Механічні гальма

За допомогою механічних тросів передається керуючий вплив від ручок гальм на кермі на гальмівні колодки. Види механічних гальм:

V-brake - один з найпопулярніших типів механічних гальм, име

ющий безліч модифікацій. Він відмінно впорається з гальмуванням при заздалегідь якісної налаштуванні і хороших погодних умовах. Не підходить для зимових доріг під час дощової погоди або снігопаду.

Дискові гальма - за своїм устроєм вони дуже схожі на гальма в мотоциклі або авто, в яких гальмівні колодки стикаються з диском, який зафіксований до втулки. Основна перевага цих гальм - ефективна робота в будь-які погодні умови, легкість в обслуговуванні і установці, дає можливість пересуватися на колесі «вісімкою», це означає, що в разі непередбаченої ситуації велосипедист завжди зуміє доїхати до найближчої майстерні або до будинку.

Гальмівні ручки

Розташовані на кермі велосипеда. Розрізняють задні, які розміщені на правій стороні кермі, і передні - з лівої. Всі види механічних гальм можуть використовувати однакові гальмівні ручки.

Шатуни

Алюмінієві тяги на які встановлюють педалі і зірки, а вони, в свою чергу, переводять силу ніг велосипедиста в кочення задніх коліс.

Ексцентрик

Механізм, головним завданням, якого є швидкий монтаж і демонтаж велосипедного колеса і управління висотою підсідельного штиря.

 

Схожі статті

Альфа Спорт (Alfa Sport) - інтернет магазин велосипедів, спортивних товарів і портативної електроніки

Copyright © 2024 All rights reserved